پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5043
-
الف
+

«مالاریا» به جشنواره‌های سوئد و تایوان راه یافت

فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی در جشنواره‌های سوئد و تایوان اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی در جشنواره‌های سوئد و تایوان اکران خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی، در ششمین و هفتمین حضور بین‌المللی خود در جشنواره‌های سوئد و تایوان حضور خواهد یافت.

در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی استکهلم، که از ۹ تا ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ مصادف با ۱۹ تا ۳۰ آبان ماه در کشور سوئد برگزار می‌شود، «مالاریا» یکی از شرکت‌کنندگان اصلی خواهد بود.

این فیلم همچنین در بخش پانوراما جشنواره «گولدن هورس» تایوان، که از ۴ تا ۲۴ نوامبر، مصادف با ۱۴ آبان تا ۴ آذرماه برگزار می‌شود، در سه نوبت اکران عمومی خواهد شد.

این فیلم داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

«مالاریا» طی ۲ ماه گذشته در جشنواره های بین المللی «ونیز»، «بوسان»، «شیکاگو» و «Millennio» رم حضور داشته است. همچنین، این فیلم پیشتر برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم جشنواره بین المللی ورشو ۲۰۱۶ در مهرماه جاری شده است.

این فیلم محصول مشترک ایران و لهستان است. به گفته‌ی کیوان مقدم، طراح صحنه این فیلم، «مالاریا» بهترین اثر پرویز شهبازی است. فیلم «دربند» ساخته قبلی پرویز شهبازی سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمبرداری را از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر